Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Design malotraktoru
Výlet, David ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je návrh komplexního designu malotraktoru, který bude splňovat současné technologické a konstrukční inovační prvky s ohledem na celkový atraktivní visuální styl. V teoretické části jsem prozkoumal různé trendy trhu, které jsem zhodnotil v následující praktické části. Navrhnul jsem tak kloubový malotraktor s technologií dvojího zatáčení v kombinaci s odnímatelnou kabinou a dalšími inovačními prvky, které podpořily celkový design inspirovaný současným automobilovým průmyslem.
Dobový mediální obraz automobilu Škoda Favorit
Jirmářová, Ivana ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Práce se zabývá dobovým mediálním obrazem vozu Škoda Favorit, který byl zkoumán na základě periodik tehdejší doby. První, teoretická část nám přibližuje historické souvislosti, včetně hospodářské situace a popisu fungování médií, které se spolu s politickým režimem měnily. Dále seznamuje s historií automobilky Škoda, blíže také s vývojem a prodejem automobilu Škoda Favorit a osobou pana Ing. Petra Hrdličky, CSc., který měl vývoj vozu na starosti. Druhá část se zabývá analýzou mediálních sdělení, která jsem k tématu nalezla. Podrobněji se věnuje událostem, které byly tematicky významné, tedy představení vozu na veletrhu v Brně, začátek prodeje vozu občanům, dostavění karosárny v Mladé Boleslavi, mezinárodní představení na autosalonu v Amsterdamu, odchod pana Ing. Petra Hrdličky, CSc. z automobilky, spojení automobilky s koncernem Volkswagen, facelift automobilu a ukončení výroby základního typu vozu Škoda Favorit.
Dobový mediální obraz automobilu Škoda Favorit
Jirmářová, Ivana ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Zábrodská, Kristina (oponent)
Práce se zabývá dobovým mediálním obrazem vozu Škoda Favorit, který byl zkoumán na základě periodik tehdejší doby. První, teoretická část nám přibližuje historické souvislosti, včetně hospodářské situace a popisu fungování médií, které se spolu s politickým režimem měnily. Dále seznamuje s historií automobilky Škoda, blíže také s vývojem a prodejem automobilu Škoda Favorit a osobou pana Ing. Petra Hrdličky, CSc., který měl vývoj vozu na starosti. Druhá část se zabývá analýzou mediálních sdělení, která jsem k tématu nalezla. Podrobněji se věnuje událostem, které byly tematicky významné, tedy představení vozu na veletrhu v Brně, začátek prodeje vozu občanům, dostavění karosárny v Mladé Boleslavi, mezinárodní představení na autosalonu v Amsterdamu, odchod pana Ing. Petra Hrdličky, CSc. z automobilky, spojení automobilky s koncernem Volkswagen, facelift automobilu a ukončení výroby základního typu vozu Škoda Favorit.
Design malotraktoru
Výlet, David ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je návrh komplexního designu malotraktoru, který bude splňovat současné technologické a konstrukční inovační prvky s ohledem na celkový atraktivní visuální styl. V teoretické části jsem prozkoumal různé trendy trhu, které jsem zhodnotil v následující praktické části. Navrhnul jsem tak kloubový malotraktor s technologií dvojího zatáčení v kombinaci s odnímatelnou kabinou a dalšími inovačními prvky, které podpořily celkový design inspirovaný současným automobilovým průmyslem.
Strategie firmy Škoda v Číně
Lai, Minh Tú ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Cílem práce je vymezit silné a slabé stránky značky Škoda a současnou marketingovou strategii společnosti na čínském trhu. Z toho popsat a zanalyzovat, co stojí za jejím současným úspěchem na tamním trhu a jaké faktory by mohly zapříčinit její budoucí úspěch či případný neúspěch v Číně.
Vliv oslabení koruny Českou národní bankou na prodej automobilů v ČR
Drobný, Adam ; Vozárová, Pavla (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Cílem práce je zjistit zda a popřípadě jaký vliv měla devizová intervence České národní banky na prodej automobilů v ČR. Totožné téma není dosud žádným autorem zpracováno. Problematika je analyzována na případě čtyř nejvíce prodávaných automobilových značek v České republice (Hyundai, Škoda, Volkswagen, Opel) v období 2012 - 2014, přičemž konkrétně u dvou značek byl zjištěn pozitivní dopad externího zásahu ČNB do ekonomiky.
Postavení a trendy vývoje automobilového průmyslu EU na vnitřním trhu a v globální ekonomice
Rynda, Tomáš ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Bič, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem, jak významný je v současnosti automobilový průmysl pro ekonomiku Evropské unie. Na počátku nového tisíciletí se automobilový průmysl potýká s problémy s odbytem a tato diplomová práce tedy zkoumá, zda-li je tato situace způsobena nepříznivou hospodářskou situací nebo jinými faktory. Práce analyzuje současné postavení tohoto odvětví a charakterizuje jeho význam pro evropskou ekonomiku, zkoumá současné problémy, se kterými se automobilový průmysl potýká, a na základě této analýzy pak nastiňuje směr, kam se pravděpodobně evropský automobilový průmysl bude v budoucnu ubírat.
Dopravní politika nacistického Německa v letech 1933-1939
Kulštrunk, Jiří ; Fabianková, Klára (vedoucí práce) ; Johnson, Zdenka (oponent)
Tato práce se zabývá politikou zaměstnanosti nacistického Německa v letech 1933-1939. Hlavní důraz je kladen na odvětví budování dopravní infrastruktury a automobilového průmyslu, která byla určena jako "vhodná" k obnově hospodářského růstu a vyřešení problému nezaměstnanosti. Vzhledem k nedostatku pracovníků v druhé polovině třicátých let je pozitivní vliv na trh práce potvrzen. Jednoduché výpočty a analýza dostupných statistických dat prokazují, že samotná výroba motorových vozidel a výstavba silnic a dálnic nebyly hlavními "tahouny" hospodářského růstu. Jejich výhodou však byla navázanost na další odvětví a vzniklý multiplikační efekt. Po zhodnocení hospodářských výsledků automobilového průmyslu a následném mezinárodním srovnání je vyvráceno, že během třicátých let došlo k masové motorizaci Německa. Zároveň válečný význam dopravní politiky byl velmi nízký, protože armáda preferovala jiné způsoby přepravy. Představení vybraných kroků předchozích vlád dokazuje, že zmíněná odvětví, ani hospodářská politika nacionálních socialistů nebyla zdaleka tak inovativní, ale spíše navazovala a rozšiřovala předchozí opatření.
Středoevropský automobilový cluster ve světovém kontextu
Provázková, Jana ; Němcová, Ingeborg (vedoucí práce) ; Střecha, Michal (oponent)
Tato práce se zaměřuje na pravděpodobnost zachování automobilového průmyslu ve střední Evropě. Zabývá se faktory, které ohrožují středoevropský automobilový cluster, zmiňuje jaké země představují a budou představovat největší konkurenty. Prozatím středoevropský automobilový cluster ohrožen není, ale v budoucnu budou představovat hrozbu asijské země jako Čína a Indie a země jižní a východní Evropy. Čínský a indický trh má obrovský růstový potenciál, prozatím mají velké domácí nenasycené trhy, ale po jejich nasycení budou hledat nová odbytiště a jedním z nich se nabízí i střední Evropa. Evropská unie se brání a vydává bezpečnostní a emisní normy, které prozatím Čína a Indie nesplňují. Pro středoevropský automobilový průmysl jsou velmi důležité přímé zahraniční investice - automobilové skupiny z Japonska, USA, Jižní Koreji, Německa apod. otevírají své výrobní továrny ve střední Evropě, neboť střední Evropa nabízí levnější pracovní sílu, vysokou kvalitu, vysokou produktivitu práce, výhodnou strategickou polohu a nízké výrobní náklady. Z tohoto důvodu budoucnost středoevropského automobilového clusteru zatím není ohrožena.
Vznik zóny volného obchodu mezi EU a Jižní Koreou a její dopad na automobilový průmysl ČR
Juha, Jan ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Tato práce se zabývá zónou volného obchodu mezi EU a Jižní Koreou, včetně teoretického základu možnosti regionalismu v rámci výjimek WTO. Soustředí se na konkrétní ukazatele zahraničního obchodu EU, Jižní Koreje a České republiky a vzájemně je porovnává. Na úvod obsahuje teoretický rámec jednotlivých ekonomických integrací a primárního práva EU, které jí umožňuje uzavírat smlouvy se třetími zeměmi. Práce se rovněž věnuje obsahu a vyjednávání Dohody o volném obchodu mezi EU a Jižní Koreou. Následující kapitoly se zabývají komparací jednotlivých hodnot vykazovaných v zahraničním obchodě a v automobilovém průmyslu s důrazem na srovnání období před implementací Dohody a po ní. Nakonec obsahuje práce také zhodnocení dosavadního fungování Dohody a její případné změny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.